Poppin’ my Cherry


De allereerste blogpost, de ontmaagding van ‘the Glitter Rebel’. Een heel speciaal moment en OMG wat ben ik er blij mee! Na weken van zware mentale arbeid, heb ik dan EINDELIJK een naam kunnen kiezen voor mijn blog. En gelukkig maar, want het begon obsessieve vormen aan te nemen…

Ik stond er mee op en ging er mee naar bed. Ik stalkte mijn vriend, vrienden & familie als dagelijkse bezigheid. Ik vermoed dat mijn beste vriendin mij zelfs een tijdje geblokkeerd heeft om van het gezeur af te zijn. Dus toen ik eindelijk een keus gemaakt had viel er een last van mijn iedereen’s schouders.

CreativeRebellion
Maar Anous, waarom dan ‘the Glitter Rebel’? Nou, wat vind ik het leuk dat je dat vraagt! Er is goed over nagedacht (<< zo’n 3 weken) dus dat wil ik best vertellen! Eigenlijk ben ik stiekem een rebelletje. Ok, ok.. Ik doe niet mee aan demonstraties en beklad geen bushokjes met politiek beladen leuzen, maar ik zit er wel al een tijdje over te denken om ergens een dikke yarn-bomb te droppen. Super gevaarlijk en sh*t.

Ik ben een behoorlijke dwarskop. Mijn hoofd heeft als standaardinstelling: ALLES kan beter/mooier/sneller/handiger en goedkoper! (NOTE: behalve pasta met kaas… En Ferrero Rocher’s) Het gevolg is dat ik alles wat ik zie moet verbeteren. Dat ik dingen bedenk die ik ga maken, omdat die er nu nog niet zijn, maar waardoor de wereld wel weer wat mooier zal zijn. En laten we eerlijk zijn… Wat wordt nu niet mooier van een flinke zooi glitters?

Ik heb er zin in, tjakka!

Liefs,
Anous

Geef een reactie

